تجارت 120,000 میلیارد تومانی در سال را باید جدی گرفت
گل سرخ 313 - تيم رستگاری
بازاريابی شبكه ای شركت مرواريد پنبه ريز داراي مجوز رسمی از وزارت بازرگانی

تقریبا همه روزه در همه کشورهای دنیا شاید بتوان گفت افرادی در کنار دوستان و اعضای خانواده می نشینند و حرفهایی از این قبیل میزنند دیر یا زود باید به فکر راهی باشم که بتونم خودم واسه خودم پول در بیارم میخوام کسب و کار خودم رو راه بندازم آیا شما تا بحال در چنین جمعی بوده اید اصلاً آیا خودتان چنین حرفی زده اید ؟ به احتمال فراون، بله! احتمالش زیاد است که شما هم جزء کسانی باشید که به دنبال فرصتی عالی میگردند.

اگر ما هم در خلل چنین گفتگویی در جمع شما بودیم ، از شما می پرسیدیم چرا تا بحال موفق نشدین فرصتی گیر بیارین؟ احتمالاً شما هم یکی یا چندتا از این جوابها را به ما می دادید.


آخه پولش رو ندارم
آخه تجربه لازم رو ندارم
راستش نمیدونم چجوری
نمیدونم چه کار کنم

و آن وقت ما به شما می گفتیم : دوست عزیز، اگر لحظه ای به ما فرصت بدهی ، به تو نشان میدهیم که چطور بر این مشکل غلبه کنی همچنین به تو نشان خواهیم داد که چطور میتوانی ظرف مدت چند هفته و یا شاید چند روز بنای تغییر وضعیت مالیت را بگذاری و به زودی زود متوجه میشدی که بین تو و داشتن تجارتی از آن خودت هیچ فاصله ای نیست. آن وقت ، چه مایل بودی به صورت تمام وقت کار کنی و چه پاره وقت و خواه به درآمد چند صد هزار تومان در ماه فکر میکردی یا به درآمد چند میلیون تومان در ماه،در هر حالت میتوانستی کارت را هرچه سریعتر شروع کنی .

لابد میپرسی چطور ما که حتی شما را ندیده و نمیشناسیم اینقدر با اطمینان راجع به آینده مالی شما حرف میزنیم؟ ما با اطمینان صحبت میکنیم زیرا آدمهای مثل شما رو میشناسیم .میدانیم که آنها شک و تردید هایی داشتند درست مثل شما. در ضمن ما میدانیم که آنها الان از لحاظ مالی و شغلی به چه موفقیت هایی رسیده اند و یقین داریم که شما هم قادرید همان کار را بکنید. مشروط بر اینکه بخواهید. بله! واقعا لازم است که خواهان باشید، زیرا اگر چه ما می توانیم به شما یاد بدهیم که چه طور کسب و کار شخص تان را راه بیندازید، موفقیت به آسانی بدست نمی آید. لازم نیست برای شروع یک عالمه پول داشته باشید، به تجربه یا تحصیلات خاصی هم نیاز ندارید، اما قطعا لازم است که سخت کار کنید. راستی نکند همین حالا هم دارید همین کار را می کنید؟ منظورم این است که به سختی کار می کنید. این طور نیست؟ با این تفاوت که الان دارید برای پیشبرد تجارت کس دیگری زحمت می کشید، در صورتی که می توانید همین کار را برای خودتان انجام دهید.

آیا دوست دارید در این باره بیشتر بدانید؟ پس اجازه بدهید فرصتهای موجود در بازاریابی شبکه ای را به شما نشان دهیم.تازه کجایش را دیده اید! هم اکنون بیش از 120،000 میلیارد تومان از کل فروش دنیا از طریق بازاریابی شبکه ای انجام می شود . مشاوران شرکت ها هر روز فروش و توزیع هزاران محصول و خدمات را انجام می دهند. نگرانی هایتان و هر جمله ای را که با "من نمی ..." شروع می شود کنار بگذارید و بنا کنید به ساختن آینده مالی درخشانتان در تجارتی به نام بازاریابی شبکه ای.



شاد باشید.

 

منبع: سایت زندگی بهتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 8 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط تيم رستگاری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





دریافت همین آهنگ
فيلمهای آموزشی
داغ کن - کلوب دات کام